Aysegulyeter Oznurcakir her doktor söylüyormuyo bilmiyorum ama bende soylemislerdi hic bir sknti gorunmemisti cok sukur. Zaten tüplerde sknti varsa bu islemle onuda aciyolar.
Tubasim Oznurcakir anestezi ile çektirin işlem on bes dk sürüyor ama ağrılı olabilir eğer tüplerinizde tıkanıklık varsa ve açmaya çalışırsa.
Muhammed_13 Zehra321 Canım bende cektiricez bağcılarda oturuyorum sefaköy de sordum 750 dedi gittiğin hastaneyide duymuştum cok övüyorlar kaça cektirdin
BubbleB Anesteziyi ben de önermem kimseye durduk yere .. çünkü iyi bir yerde yaptırınca kullanılan kimyasallar da iyi oluyor can yakmıyor...ve tüm ayrıntılarını izliyorsunuz ekrandan ilacın tüplerden geçişini vs içiniz rahat eder diye düşünüyorum
Mormenekse34 Rahim filmimi cektirdim, hekimoglunda anestesisiz 400 tl. Hic agri sizi olmadi sukur temiz ve acik cikti o yuzden de olablir