Oznurcakir cnm iki defa cektirdim. Sadece adetin 3. Gunu gidiyosun cektirmeye. Iliski yasak ama yeme icme yasak degil. 10 15 dk filan sürüyo. Biraz agrili oluyor ama dayanilmicak bi agri degil tabiki. 10 15 dklik bir islem icin anestezi uygulatma derim bos yere yaptirmis olursun. Islem bittikten sonra hemen ayaktasin zaten dinlenmeye gerek yok. Yaninda ped bulundur. Verdikleri ilac ayaga kalktigin zaman akiyor ped koymanda fayda var. Ve hic korkma korkulucak biseyi yok.