[silindi] Lindam tahir beye gidiyordum sezeryan dedi bir de devlete sorayım dedim normal doğuma aldılar gittim devlette normal doğurdum bir kaç saat sonra evimize geldik bebeğimle
Lindam [silindi] ben de bugün doktoruma gittim. Zeynep hanım son ana kadar normal Doğum taraftarıyım dedi. Sancım Yok 2 gün sonra 40 haftam doluyor. Sancın olması için ne yapmalıyım doktor evde sıcak suda otur duş al falan filan dedi bi kaç şey saydı sizce ne iyi gelir
Sema_6161 Bende 30haftalık hamileyim benimde suyum fazla bende tedirginim ama cocugun alınması hakkında bence baska bir doktora daha basvursan daha iyi...bana da erken dogum riski olabilir demişlerdi inşllah öyle olmazdaa herşey normal gider