Guneyimmm o Zeynep Burcu’ya benim arkadaşım gitti kıza demiş bebeğin eşi aşağıda kanamadan sende ölürsün bebek de acil sezaryen kız tamam demiş dışarı çıkmış hemen devlete gitti ne eşi aşağıda ne beşi dr dedi sancın gelince gel çok şükür devlette iki hafta sonra normal doğurdu
Yani özeldeki dr olumsuz bir şey söylerse mutlaka devletten teyit ettirmek gerek