Ozgesn Bende 12+3 oldum 🥰 dun sanırım erkek dedi doktorumuz 🥰 bir oğlum var yedi yasında hayırlısı bakalım ❤️❤️
Sunay10_ hseda benim akşam devam gündüzleri kesildi ama koku falan gelirse midem almadığı şeyleri çıkıyor yine tatlı hiç yiyemiyorum mesala