Hazanur minikmucizem1_ progestan kullaniyorsan onu birakmadan adet olmazsin canim yarin mutlaka kan testi yap sonuca gore degilsen birakirsin adetin gelir
minikmucizem1_ Hazanur crinone jel içinde 14 tane var di zaten oda dün değil önceki gün bitti zaten canım
Tekinnn Hazanur iyi gibiyim ara da adet sancıları var göğüs hassasiyeti var canım. Aşılamanın 12. Günü bugün
Gnl123 minikmucizem1_ Ben gördüm canım,resimi yaklaşdırınca gözüküyor,ama çok çok silik,ilk bakışda gorulmesi çok zor.Eyer hamileysen,daha yeni.İnşAllah hamilesindir,kan testi yaptır bence
minikmucizem1_ Gnl123 canım adetim 2 gün geçti bugün Sabah test yaptım tek çizgi cıktı hamile olsaydım çıkardı bugün anlamadim ki adette olmadım normalde düzenli adetlerim
Gnl123 minikmucizem1_ Eyer şimdi hamile diyilsende,adetinde gecikmeler veya daha cabuk oluyorsa,Adet sonrasi hamile kaliniyor.Bendede oyle olmusdu.Hep duzenli olurdu ama 1-2 ay önceden gecikmeler falan oldu
minikmucizem1_ Gnl123 inşallah öyle olur canım bakalim adet olunca gidecem yine aşılama yapar heralde doktor
Tekinnn Hazanur yapmıcam canım test Perşembe gününe kadar beklicem. Adet gelmezse test yaparım. Çok korkuyorum test yapmaya inşallah vardır bebek 👶🏻
Ebaki minikmucizem1_ kuzum bnde gördüm ikinci cigi cok incecik adet günün gecesini bekle baklım ne olur
Hazanur Tekinnn oyle deme canim bende iyle olmustum positif dusun canim esinin kac sperm enjekte edildi ? Ve kac yumurtan vardi
Hazanur Tekinnn bende gonal f yapiyom 4 gundur carsamba gunu kontrolum var cok yorgunum canim yaa surekli yorgunum valla acaba o yapar mi