minikmucizem1_ Tekinnn bugün 16. Günüm canım adet olmadım dün adet günümdü yarında bi geçsin pazartesi yine evde test yapacam çıkarsa kan vermeye gidecem
Tekinnn minikmucizem1_ 2 günün kalmış eğer olmazsan var demek benim bebek olmadığı zaman 18. Gün gelir adetim. Adet olmadığına sevindim inşallah olmazsın 🙏😍
minikmucizem1_ Tekinnn inş canım bundan iki ay önce 30. Günde adet olmuşum bu ayda 30. Günüm dündü hatta bazen günümden 1 gün öncede olurdum bakalim yarın da olmazsam var demek canım ıns birbirimize güzel haber veririz
Egeliiii minikmucizem1_ sizinde benim gibi oldu galiba çok az bi çizgi var benimde bugün yaptım birkaç gün bekleyin bakalım
minikmucizem1_ Egeliiii evet bnde adetten bir gün önce Yaptım böyle cıktı şimdi bekliyorum pazartesi yapacam yani adetim 2 gün geçmiş olacak
minikmucizem1_ Hazanur test yaptım bu sabah malesef tek çizgi cıktı canım bugün adet olmazsam yarın sabah kan verecem
Hazanur minikmucizem1_ progestan kullaniyorsan onu birakmadan adet olmazsin canim yarin mutlaka kan testi yap sonuca gore degilsen birakirsin adetin gelir