begumseker Ksnmzz çok abartılıyor bu tetanoz aşısı gerçekten korkulcak bişey yok. Ben kan aldırırken daha fena oluyorum aşıya nazaran.
Bsye16 Ksnmzz daha dün yaptirdim 2.dozunu. İlk yaptirdigimda ilk gün değil ama ikinci gün kolumu kaldiramadim bile çok ağrı yaptı ama ikincisi öyle olmadı çok hafif bi ağrı var oda kolumu kaldirdigimda oluyo normal yani