Cigdem07 Ksnmzz İlk yaptırdıgımda sonrası ağrı oldu kolumu kaldırdığımda 2. Sinde hiç olmadı ☺️ Korkma canım geçiyor zaten
Sumeyye_g Ksnmzz valla canım bu kişiden kişiye değişir açıkçası öyle korkmayın kendisi sıkmayın valla hiç bi ağrım olmadı iğne olduğumu bile anlamadım sonrasında bile ağrın olur 2 gün dendi ne kolum şişti ne de ağrı olur şükür hiç bişey olmadı çok rahattım
minesk Ksnmzz bende geçen hafta oldum, aşı oldugumda ve o gün hiç bi ağrım olmadı, sonrasındaki iki gün ağrıdı şişti, ama bunu söylüyorlar, kolonyalı pamukla ovalayınca hafifledi ve geçti 😊
Gulcezeren Ksnmzz vallahi ilk günü bişey anlamadım ama 2.ci günden sonra 1 hafta kolumun ağrısından uyuyamadım kolumu hareket ettiremedim abartmıyorum kişiden kişiye değişebilir belki ama beni baya baya zorladı... iğne vurulurken kendinizi sıkmayın ben çok sıktım o yüzden ağrısı ağır oldu
Lsbebisim Cigdem07 Canım Ya bizm burdaki aile hekimindeki ebe hiçbişey bilmiyo sanırım 14 haftalıkken cagırdı beni gel aşının 1. Dozunu yapalım diyee 🤔
NERDOGDU İlk vurulduğumda ağrı olmadı ama kolumu kaldıramadım bir kaç gün. İkinciyi yarın olucam bakalım bunda ne olucak.
Cigdem07 Lsbebisim Kuzum ben gittim erken mesela yapmadı 20sinden önce yapmıyorum dedi eve göndermişti
ekara Ksnmzz kişiye göre değişiyo bazılarının acımıyo ama benim 3-4 gün biraz ateş ve kas ağrısı oldu ilk gün olmadı 2. günde başladı
elif_badeninannesi Ksnmzz ilk dozda olmadı hafif bi sızlama olmstu sonradan o kadr. İkincisini olacagım yakında.bence hic korkmayn bende yazılanlardan gerilmistm hic gerek yokmus