Almadra Derince sopalıda doğumumu yaptım soru sormak isteyen varsa cevaplayabilirim. Normal doğum sunisiz oldu.
Guligul Almadra sonunda ben de dogurdum demissiniz de daha cok erken degil mi? Neredeyse 5 haftaniz daha varmis.. neyse hayirli ugurlu olsun.
Almadra gurcem şöyle abaltayım dün gece saat 5 gibi azar azar suyum geldi böyle ayaga kalktığınızda tutamıyorsunuztuvalete gittiginzdede kanla karışık geliyor birazcık. Sabah 9 az kadar eşimi bekledim zaten benim 5cm açılmam vardı imza atıp eve geçmiştim şansımı evdecekeyim diye ki öyle oldu hastaneye geldik sabah 9 da direk yatışım yapıldı ve savcıların oldugu icinacılmamı beklediler saat 3 gibi açılmam 10cm direk ıkınmam gerekiyordu ama bi sorun vardı bebegim ç rahim içindeki zara tutunmuş ıkınıyprum ıkınıyprum gelmiyor iki tane doktor girdi normal dpgumumı biri erkek diğeri bayandaysan olan üzerime çıktı eliyle bastırıyor ama c okunmaktan canım cok acıyprsancım var kendi savcımla ıkınıyprum ama gelmiyor benim oglum bayan olan doktora ne olur karnıma oturun artık bitsin dayanamıyorum dedim oda sağolsun hem eliyle baskı yaptı hem poposuyla 😂 allah bin kere razı olsun o olmasa dpguramazdım cünkü bebek kanalda ve ıkınsamda inmiyor rahim zarına tutunmuş. Mecbur sancı cektim akşam 7 ye kadar. Ama cok şükür doğurdum bebegimin kilosu 2900 kanalda cok kaldığı icin nefesiniz kalmış gözlem altında küvezde kalıcak bu gece sonra aşlah nasip ederse yanımda
gurcem Almadra helal olsun valla bu kadar badireye normal dogurmıssun tebrık edıyorum😅😇 Allah evladını sana bagıslasın canım.
tugbadm Almadra maşallah canım hayırla büyüt evladını benim de önde baya öyle olunca erken gelir diye düşünüyorum ama nts de hiç sancı çıkmıyor böyle giderse hiç de gelmez diyemdüşünüyorjm sizin nts lerde sancı çıkıyormuydu yoksa herşey birde mi gelişti
Almadra gurcem cok zor oldu benim için ama doktordan razı olsun onun dediklerini yapmasaydım şuan beşlide sezaryanlıktım 10 cm açıklıkla iyiliğe dinlemişim siz siz olun ebeleri ve doktor ları dinleyin asla bilinçsiz birşey yaptırmazlar. Ve hep rabbime dua ettim vekilim sensin allahım diye diye dpgurdum sonunda
Almadra Guligul gelişimi cok cok öndeydi 3200 kilosu 54 cm boyu vardı herşeyi gelişmişti erken gelir demiştir doktorum zaten dedigi gibide oldu 😍
Daphne Almadra Benim de bebeğimin gelişimi bayağı önde erken gelir mi ki acaba normal doğum yapmak istiyorum. Ama şimdiden 34+4 te 3.5 kilo dedi doktor kilosuna. İri bebek genetik olarak sanırım. Şeker falan çıkmadı çünkü. Doğum kendiliğinden bir anda mi başladı yoksa siz egzersiz vs bir şeyler yapıyor muydunuz?
Almadra tugbadm valla çıkmıyordu doğum esnsına kadarda yoktu suyun gelince agrılarımda gelmeye başladı saol canım allah razı olsun
Daphne Almadra Doktorların tahmini 3200 siz 2900 mü doğurdunuz? Bir de boyu da 54 demişler, 49 cm mi oldu? Bana 3.5 kilo, 50 cm dediler inşallah kilosu daha az çıkar tabi doğumda normal doğumu engeller diye korkmaya başladım.