KaderSefa gizembas Evet böbrek büyümesi hamilelikte olan bişey ben 24 haftalıkken oldu 14 cm büyüklükte geçmezse ağrısı tel takıcaz böbreğine dışardan yani o yani tel takıyolar böbreğine o da geçmezse idrar yollarından tel takıyolar içeriye
Foto03 gizembas ben bu yüzden hastane de yattım canım sol böbrekte benimde 33.haftada oldu. Kontrol altına alındı şimdi şükür.. O büyüme olan tarafa yatmamaya dikkat et..
KaderSefa gizembas ilaç tedavisi maalesef yapmıyolar doğuma kadar da ağrı yapar sol tarafına yatma sürekli sağ tarafına yat öylelikle düzelir baskı yaptığı için büyüme oluyo sürekli sağ tarafına yat bende sol tarafıma yatıyorum sürekli
Alizaman gizembas bana doktorum ilaç yazdi.bol su tuketmemi,tuzdan uzak durmami söyledi.o biter bitmez şimdide gripe yakalandım😭kizlar doktorunuz size ne yazdı.doğal yolla ne yapa bilirim😣
BirVeraAnnesi35 gizembas alttan idrar yollarından girip takıldı çok zor bir yanı yok aslında 10 dakika da bitti işlem üstelik anestezi yapılmadan takıldı
Zumrutcelebi Kizlar ayni problemi bende 24.haftam itibari ile yasamaya basladim.bir gece sag bobregimin ahrisi ile uyandim gece boyu agridan hungur hüngür agladim doktoruma mesaj attim hemen urolojiye gonderdi.sag bobregim buyume yapmaya baslamis ne agri kesici serum, ne igne hic bir sey fayda etmedi gun boyu deli gibi aglayarak gecirdim.bir hafta devam etti agrim.sonraki sureclerde de agrim hep oldu ama katlanilmayacak kadar degil.simdide sol bobregim buyumeye basladi 30.haftaya basladik.umarim bi 10 hafta daha idare eder de dogumdan sonra rahata ererim.gecmez ve ilerlerse katater denilen bir malzeme idrar yoluna takilacak dedi doktorum.aslinda bu da korkutuyor beni ama takilmazsa bobregimiz zarar gorebilir.o yuzden dua etmekten baska bisey yapamiyorum bende.ilac tedavisi vb. Tedavi yontemleri de yok maalesef. bol su icmek, buyumenin oldugu tarafa yatmamak sunulan en iyi çözüm