gizembas bende de var aynı sorun benimde sağ böbregim genel de hamilelerde oluyor bende korkmuştum doktor da öyle bi dedi ki aklımı aldı o gün . Bebege zarar verir erken dogum riski olur dedi sağ böbregim büyüdüğü için hep soluna yat dedi bol su ic dedi 1 hafta sonra kontrole gittim gayet iyi bak ise yaramış dedi sola yatmaya devam et dedi bisey olmaz önemli bisey değil o dedi hem başta korkuttu beni . Sol böbreğin büyüdüyse üstüne yatma o tarafaa sende saga yat bol bol su ic günde 1.5 2 litre ben içmeye gayret ediyorum çok tuvalete çıksan da iç ben sürekli tuvalete gidiyorum ama mecburen içmek zorundaym korkma yani böbrek büyümesi herkeste oluyor benim ki 3.5 cm büyümüş arkadaş dedi onun ki 19 cm olmuş 36 hafta da doğum yaptı birinin de 35 cm büyümüş düşün ağrıdan ölüyordum 9 ay bana zindan gibi geçti dedi her gün ağlamış ağrıdan duramamış doğum sancisindan beterdi dedi ama 37 hafta da doğumu olmuş korkulck bisey değil dikkat et sadece fazla büyümeye devam etmesin