Mrvn Nasippp Faktör 5 ile mthfr heterezgot benim de canım. Senin de varmış heterzgot gen baya. Ben hem aspirin hem hibor 5000 kullandım. Sana da aşağı doz yetmez sanırım.
Nasippp Mrvn gebe kalırsam 0.6 ile başlıcam canım aspirin de bakalım aksi durum olmaZsa 12. Aydan sonra belki veya 12. Aya kadar kullanacaktım galiba unuttum şimdi 🤦🏻♀️😁 Bide iğne kullandığın halde kaybettiğin bebeklerinde kaç doz iğne kuşanmıştın canım?