Mrvn benim ilk bebeğim 3,5 aylıktı kaybettiğimde😞
Sonra 2. Gebeliğim oldu o da 5 haftalıkta kaldı kürtaj oldum. Ardından genetik araştırma yaptırdık bende pıhtılaşam çıktı eşimle genlerimizde sorun çıkmadı Şükür.
Sonra coraspirine başladım 3. Gebeliğim de oldu ve iğneye başladım 0.4 ile ama yine gelişmedi beta çok düzenli artış olmadı. Kendi isteğimle 0.6 kullanmak istedim ama işe yaramadı 2018 kasım 9 da 3. Kürtajımı oldum şubatta rahim filmi çekildim temiz çıktı. Ama şubattan beri gebe kalamadım. Korkuyorum aynı şeyleri yaşamaktan 😔 allahım Mükafatını vermiş evladını sizlere bağışlasın 🌸inşallah bizlere de nasip eder 🤲🏻