gulsahygt07 Benim de 30. Haftadan beri karın çevresinde gelişim geriliği vardı 3 buçuk hafta kadar 34 te hastaneye yatırdılar erken doğma ihtimaline karşı ciğer geliştirici vurup 3 gün kontrol altında tuttular sonra bıraktılar. Şuan 37 hafta bitmek üzere hala 3 hafta geride hatta kafa ölçümü bacak ölçümü hepsi üç hafta geride. Kilosu da şuan 2200 gibi bişey. 3 günde bi kontrole gidiyorum kan akımına bakıyor doktor. Sıkıntı gördüğü an suni sancıyla Doğumu başlatacak. Sağlık açısından bi sorunu olmaz dedi doktorum. Sadece küçük ve minyon tipli bi bebek olur doğduğu zaman zaten arayı kapatır dedi 🙏