gulsahygt07 33 haftalık gebeyim ama bebeğim iki hafta geriden geliyor çok üzgünüm lütfen bu durumu yaşayıp durumu düzelen var mı bana yardımcı olabilecek annelere ihtiyacım var moralim alt üst oldu 😔😔😔
Miraylina gulsahygt07 doğurana kadar bizimde 2 hafta kadar eksik gözüktü sonra bir haftaya düştü yalnızca son hafta üç gün geride felan gözüküyordu hem devlete hem özele kontrole gidiyordum doktor bebek c şeklinde olduğu için tam ölçü alınmaz zaten bunlar tahmini sonuçlar demişti çok şükür doğurdum her hangi bi sorun olmadı içini rahat tut minnoşuna da stres yaptırma güzel anne 😊
Eseenn gulsahygt07 Benim de 30. Haftadan beri karın çevresinde gelişim geriliği vardı 3 buçuk hafta kadar 34 te hastaneye yatırdılar erken doğma ihtimaline karşı ciğer geliştirici vurup 3 gün kontrol altında tuttular sonra bıraktılar. Şuan 37 hafta bitmek üzere hala 3 hafta geride hatta kafa ölçümü bacak ölçümü hepsi üç hafta geride. Kilosu da şuan 2200 gibi bişey. 3 günde bi kontrole gidiyorum kan akımına bakıyor doktor. Sıkıntı gördüğü an suni sancıyla Doğumu başlatacak. Sağlık açısından bi sorunu olmaz dedi doktorum. Sadece küçük ve minyon tipli bi bebek olur doğduğu zaman zaten arayı kapatır dedi 🙏
Esinco Son adet tarihiniz ile yumurtlama ya da döllenme tarihi mi fark ediyormuş? Benim öyle olmuştu, sağlık ocağına göre -son adet tarihi (SAT) ni sayıyorlar- şu an 40 haftalığım, bebeğin boyutuna vs göre 38 hafta.. Hatta iki hafta önce doktor değiştirmek zorunda olduğum için yeni doktor baya endişelenmişti bu durumdan perinotoloji bölümüne göndermişti beni. Ama normalmiş takılma yani.. Sadece yumurtlama tarihi değişiklik gösterdiği için karmaşa olabiliyormuş
Esinco Esinco ayrıca detaylı ultrason zamanı da ultrasonu çeken teknisyen çok korkutmuştu beni, bu çocuk gelişmiyor, geç gelişecek falan diye.. Öyle bir şey yok 🤗
gulsahygt07 Ama benim bebeğim son iki haftaya kadar haftasına uygun gidiyordu İki haftadır kilo alımı yavaşladı
Minnosannesi0 gulsahygt07 benim öyle oldu 12 günde sadece 50 gram aldı geriliyor dediler hatta birkaç bieşeyler daha denildi ama ben yazmıyorum şuan sende öyle düşünüp stres yapma diye sonuçta hamile aynı değil bana 1 gafta daha kontrol edelim dedi doktorlar tamam dedim diğer hafta gittim haftada hatta 6 günde 160 gram aldı sonra ki hafta yine gittim bu sefer 10 günde yine 50 gram aldı bu hafta tekrar gideceğim yine kilo almış ise yapacak bişe yok bekleyeceğiz demek ki bir hafta çok alıyor bir hafta az önemli olan haftasına gelmesi dediler bende tamam dedim Pazartesi geleceğim bakalım ne kadar almış umudunu kesme canım benim düzelir Allah’ın izniyle ne yapalım yaşanacakmış bunlar yaşıyoruz tamam mı stres yapma🙏🏻🙏🏻 Bebegin şuan 33+ kaç ? Kaç kilo ?
Sakadilek gulsahygt07 canım devlet hastanelerinde falan perintoloji uzmanları oluyor yada özel sana kalmış artık gidersen kordondan kan akışı falan detaylı bakıyorlar .Benim yakın bir arkadaşımda vardı 38. Haftaya kadar bekletip doğuma alacaklar korkma .yemene içmene dikkat et
ylzzz gulsahygt07 benim karın çevresi 3 hafta geriden geliyor bazı doktorlar 6 hafta geride bile ölçtü gerekli yerlere 2 şer kez gittim sorun bulamadılar 28. Haftadan beri geri şuan 36 haftalığım suyum iyi olduğu için sorun yok zayıf bebek olacak diyorlar çok doktora gittim genç olanlar kötü konuşuyor yaşlı olanlar sadece zayıf olacak diyorlar 3 kiloyu geçmez diyorlar o kadar.bazı doktorlar gereksiz korkutuyor
gulsahygt07 ylzzz suyum benimde iyi ama dr um çok hoş ve naif korkutmadı ama be üzüldüm yeme içmeye dikkat edeyim diyorum muz kaşar et dedi doktorum size bişey dediler mi
Minnosannesi0 gulsahygt07 canım pekmez ye doktorum bana öyle dedi bende sürekli yiyorum artık sabah akşam 1 kaşık
shsn gulsahygt07 canım muz, badem, yer fıstığı, bakliyatlar, mercimek, yumurta, süt, yeşil sebzeler bebeğe kilo yapar beslenmene dkkt et allahn iznyle birşey yoktur benmde son kontrolmde 1 hafta geride çktı ama doktorm birşey demedi
ylzzz gulsahygt07 muz kaşarı denedim ya fayda gördüm desem yalan olur doktor bana et balık dedi. Et sevmiyorum balık yemeye çalışıyorum doktor dediğinden beri. Bakıcam fayda etti mi Salı kontrolüm
ylzzz gulsahygt07 pekmez yedim 2 hafta 600 gram aldı öbür iki hafta 400 gram aldı.artık alması azalacak galiba
27_00 Minnosannesi0 bende 33. Haftada gittiğimde 2350 idi bugün gittim 35. Haftam 2500 kilo olmuş 2 haftada 150 gram almış moralim bozuldu
ylzzz Minnosannesi0 ay bana aynı gün içinde 1950 dedi radyolojiye yolladı o da 1650 dedi ertesi gün özele gittim 2400 dedi. 2 hafta önce kendi doktorum da 2 kilo demişti. Aldırış etmiyorum artık ölçümlere suyum iyi sancım yok kafası boyu büyüyor bekleyeceğim gittiği yere kadar
Hzlhakko 27_00 sakın yemeyi bırakma moralini bozma bu haftalarda olabildiğin kadar mutlu ol haftasıyla uyumlu geriye düşmesin kendini bırakma