Betulsna Selamünaleyküm. Bugün yumurtlamamın üzerinden 11 gün geçti. Yarın adet günüm yani 1 gün var. Arkadaşımın ısrarıyla elimde gebelik testi olmadığı için ovulasyon testi yaptım. Ovulasyon testi ile öğreniliyormuş ama ben pek anlamıyorum. Hamilelik olma ihtimali var mı sizce bir de sizlerden yorumlar alayım dedim. 11 aydır deniyoruz 2 kimyasal gebelik geçirdim bu arada. https://imgyukle.com/i/Ebhqkc
Burcu77 Betulsna ayyy canim bence hamilesin ya bende ilk ovulasyon testinde görmüştüm 2. cizgiyi sonra emin olmak icin gebelik testinde yaptim cift çizgi cikti hayirlisi olsun insallah kucaginada almayi nasip etsin🤲🏻😍
Nursimali Betulsna bende ovilasyonla ogrendimm aynen boyle cikmisti ardindan gebelik tssti yaptigimda onda da poztif cikmist insallah sende hamilssindir 😊
Kadriyeee Betulsna bende ovulasyon testiyle öğrendim gebeliğimi hatta adetime dört gün vardı iki çizgi çıktı senin testine de bakılırsa tebrikler gebesin 😅
Betulsna Burcu77 yaaa valla mı ağzından bal damlıyorrr gözlerim doldu hemen inşallahh lütfen dua et bana hamileysen.hamilelerin duası kabul olurmuş. 11 aydır sabırla bekliyoruz. Çok istiyoruz.
Burcu77 Betulsna ederim canimm etmem mi Allah isteyen herkese nasip etsinn hayirli zamanda insallah benim adetim gecmisti oyle yapmistim testi insallah sende de vardir gebelik meraktayım guzel haberlerini bekliyorum insallah🤲🏻😍😍
36N-05 Betulsna bende ilk oyle öğrendim senin gibi acaba dedim. Ondan sonra kan testi yaptim hamile olduğum kesinleşti. Sende hamişsin😍
Betulsna Nursimali Ayy inşallahh cnm adetime 1 gün var bekleyeyim bakalım tam günü gününe zaten adet oluyorum olmazsam zaten anlarım 🤗
Serenpeynirci Nursimali https://i.imgyukle.com/2019/11/07/Eb2BNf.jpg ovulasyon testime bakma durumunuz var mı bilginiz var mıdır kaç gündür bu şekilde çıkıyor benimde 😔 adetimin 40. Günü pcos var
Betulsna ozgeecan9 T çizgisi C den çok hafif açık ama adetime 1 gün var birde yumurtlamanın üzerinden 11 gün geçti ona yordum. Bebek istiyorum ya artık herşeye yorarım. Yarın adet tarihim yarında geçsin bakalım olmazsam zaten anlarım inşallah. Dua edin🤲
ozgeecan9 Betulsna bende yeni hamileyim 4+5 ovulasyon yapmıştım ikisi aynı renk cıkmıstı sonraki günlerde de koyulastı😊 insallah hamilesindirrr❤️
Umudum412 Betulsna hamile olablirsin bende yeni ogrendim ovulasyonlar 5 haftalk hamileymisim t cizgisi koyuydu benm c cok silikti ama senin daha yeni bence dualarm seninle insallah hamilesindirŕ🤲🤲🤲
Betulsna ozgeecan9 Adet geçtikten sonra mı yapmıştınız ovulasyon testini yoksa geçmeden mi. Hayırlı olsun sağlıkla kucağınıza alın bu arada. Hafif açık çıktı rengi tam emin olmadım o yüzden.
Havvasavran ozgeecan9 ovulasyon testiyle öğrenirken git gide koyulaşmasından mı anlıyorsunuz gebeliği?
ozgeecan9 Betulsna adete 7gün varken yapmıştm yumurtlama üzerinden 12gün gecmişti canım. Sonrada gebelik testi yaptm hemen çift çizgiydi ben kendim günden güne takip ettim baya koyulastı ovulasyon işte
Betulsna Serenpeynirci Yumurtlama tarihiniz geçti mi yoksa yumurtlamayı yakalamak için mi testi yapıyorsunuz cnm
Betulsna Serenpeynirci bunların hepsinde yumurtlama varmış gibi görünüyor cnm. Bi bugünkü biraz silikleşmiş.ama sen bir post açıp atsana ben bu testlerden pek anlamıyorum kaset test yaptım hep. Yanlış bilgi vermek istemiyorum.
Nursimali Serenpeynirci yaa bende kullandim ovilasyon ama bu kadar ust uste koyu ciktigini hic bilmem gebelik oldugu zman boyle koyu cikiyor adetinize kac gun var
Serenpeynirci Betulsna açıkcasi 23 ekimden beri kasık ağrılarım var bende elimde test vardı 23-25 Ekim'de yaptım hafif koyuydu sonra ağrılarım 3 Kasım'da yine artmaya başladı beş gündür test yapıyorum belki yumurtlamadir diye durum bu yani
Betulsna ozgeecan9 anladımm bnm yumurtlama zaten geç oldu. Belki o yüzden tam koyulaşmamış olabilir yani demi. Yarın adet olmazsam tekrar yapcam bakayım koyılaşma var mı😊 Umarım gebeyimdir🤲
Serenpeynirci Betulsna gönderdiğim testlerde yumurtlama var gibi duruyor bu testlerden önce test yapmadım ve haliyle bir yumurtlama görmedim