Mervekara95 bende bugün dr gittim kapıda sıra beklerken kalbim küt küttü hep ama sonra ddm ne olursa olsn zaten kabulğm hayırlısı ddm girdm içeri şükür şimdilşk sıkıntılı bişe sölemedi dr
Sende içini ferah tut herşey güzel olur inş allah korktuklarımıza uğratmasın ne diyelim