Lokumum Haftamdaym kıyafetleri dalin sivi deterjan ile renklerine göre ayırıp yıkadım memnun kaldım mis oldular☺ sabun tozlari camasirlarda kaliyor diye sivi deterjan tercih ettim cunku granuller gider borusunda bile birikiyor...
HabibeGlrmr Bende üni baby hem deterjan hemde yumusatıcı alcam dalan roxy de aldm. Yumusatıcıyıda giysilerine değilde battaniye nevresime falan kullanmayı düşünüyorum
Sayka 30+5 hic bişey almadım daha.😒 bu hafta alişverişe çikicakdık eşimin ninesi öldü. sonrada benim dedem 😞 aliş verişi erteledik 34 haftaya falan.
Obsesifk Nesbrn başla başla ben yıkadım çoğunu yeni aldıklarımla tekrar yıkicam yarın 30 haftalık oluyoruz😊
Sedafirat Nesbrn bende bugün yıkamaya başladım yalniz 4 te 1 ini yıkayabildim su an yerimden kalkamıyorum 29 haftaligim daha erken sanıyordum ama tam zamanı bence
cansuece HabibeGlrmr zor gelmiyor bana ben sadece yıkama ütüleme kısmındayım onlarda yavaş yavaş halloluyor asıl iş odayı temizleme falandı eşim sağolsun herşeyi yaptı 😊
Caliskantug Zehrakayra aman geç de kalmayın 😁 ben kıyafet baya önce aldım hep bodyler falan da 30 olduk artık yavaştan yıkar ütülerim 😊
Kubraalboya Bende 35. Haftadayım. Bu hafta yıkadım herşeyi, bavulu vs hazırladım. 1 buçuk günde bitti, annemle çabucak hallettik 😊 Nevresimlerini battaniyelerini herşeyini yıkayıp ütüledik. Bavulda bikaç eksiğim dışında herşey tamam 😊
Kubraalboya Deterjan içinde Dalin sıvı deterjan ve yumuşatıcısını aldım, çok memnun kaldım tavsiye ederim 👍
NurdanHakan Nesbrn başlamalısın cünki Bazı aldıklarımız cekebiliyor bozulabiliyor bizzat başıma geldi Son dakikaya kalma en azından emin olursun nelerin var neye ihtiyacın kalmış
Osmotikkosmos HilalMerveBasunlu 30 derecede elde yıkama ayarında yıkadım ben kiyafetlerin uzerinde kac derecede yıkanması gerektiği yazıyor😊 birde sabun tozuyla yıkayacaksanız makine durduktan sonra extra durulama yapmanizi öneririm sabun parcaları kalmaması icin 🤗
Tyk53 Ebecik Annesed ben dalinin lavanta kokulu granül saun tozuyla yıkadım sanki yeni dogms brbis kokuyor ikide bir gdip kokluyorumm😁 sizede tavsiye ederim ben degistirmeyi düsünmüyorum sahsen.. bizde dalinin ürünleriyle büyümedikmii sapasaglamız masallah😂