gozde- ben şimdi 29 haftalığım postu yaklaşık iki hafta önce açtım ve açtığım gün çok çok kötü bir post açılmıştı ölü doğum aynı benim haftamda bir bayanın postu onun korkusuyla nasıl ağladım korkudan sonra doktor dedi burdaki arkadaşlarda saolsunlar normal olduğunu söyledi uyku düzenine giriyorlarmış o haftalarda bebekler hiç hiç korkma