Zehra321 Doğuma birkaç ay kala makyaj,saç planlamaya başladım.Gittim suya dayanıklı makyaj malzemesi aldım.
Akşam saati sancım başladı,duşa girdim,makyaj yaptım hafif,ama saçımı yapmadım😄 ve sonrasında dünyanın en çirkin insanısın bile deseler umrumda olmayacak bir maratona girdim.Bırakın fotolarda nasıl çıkacağımı,fotoğrafçıyı gözüm görmüyordu doğum sırasında.En son hatırladığım sözde dayanıklı makyajımın dağılan yerlerini silmeye çalışıyordu erkek fotoğrafçım😁
Doğum akşam olduğu için hastane odası çekimi ertesi gün oldu,o zaman düzgünce hazırlandım süslendim😄😁