Zehra321 kirpiklerinize kirpik lifting yaptırabilirsiniz kendi kirpiğini kıvırıp boyuyorlar gebelere de uygulanıyor hiçbir zararı yok.. 6-8 hafta kadar idare eder o kıvrıklık.. ya da ipek kirpik yaptırabilirsiniz doğal görünümlü ama onu da taramanız lazım birbirine karışabiliyor ovalarsanız vs... ben her ikisini de kullandım doğumuma daha var (28+0) şu an ipek kirpikliyim makyaj yapmaktan kurtulmuş oldum gebelik dönemimde.. doğuma kadar da karar verip yine ikisinden birini yaptırmayı düşünüyorum.. kaşlarınız için de kaş laminasyonu yapıyorlar kendi kaşınızı kalın Ve dolu göstermek için yukarı doğru tarayıp sabitliyorlar ama bunu denemedim bilmiyorum sadece gördüm.. iğneli bi işlem olmadığı için gebelere de yapılıyor..