Seymasezer hiç biri aynı değil.decavitte omega yok.omega bebeğin kalp ve beyin gelişimi için yararlı diye içiyorum.decavit b vit ağırlıklı.osteocare i de kalsiyum magnezyum d vit için içiyorum.magnezyum ekskliğini başlayınca anlarsınız kramp yapıyor ona öyle başladım.demir de kanım düşük çıktıktan sonra başladım.zararlı olduğunu düşünmüyorum ama göreceğiz tabi sonunda.bazı drlar ekstra vitamin önermiyor evet ona bişey diyemem ben kendi drumu dinliyorum.