TunarinAnnesi Kuzum normalde silik pembe çizgi görünür ama ben ilk defa beyaz çizgi mi görüyorum sanki ayyy inşallah vardır sana en iyi Öner’im; predictor 6 gün önce diye bir test var adetine 5 gün kala bunu yaparsan doğru sonucu alacağına Emin’im onun dışında ki Pahalı testlere ben hiç güvenemedim ama bu dediğim testi 3 gebeliğim de de doğru sonucu verdi kan da çok az çıkmasına ragmen en ufak yükselmeyi görüyor