Ozge1044 ben eczaneden talep ettiğimde eczacı çok saçma bi test olduğunu sonuçta idrardan yapılan bi test ve idrara geç yansıyor gebelik demişti . Pek doğru olduğunu sanmıyorum o yüzden normal gebelik testiyle bi farkı olmadığını söylemişti . Kana 10 günde idrara 15 günde yansıyormuş hamilelik