Mebos 17 den beri hissediyorum canım ben. Şimdi 19+1 iz. Arada çok hareketli oluyor arada sakin oluyor. Bende geçen çok panikledim hareket etmiyor bu çocuk bişey mi oldu diye. Akşama kadar bekledim. Biz hastane yoluna düştük beyefendi oynamaya başladı geri döndük 😂 ben hareketsiz kaldığımda o daha çok hareketli oluyor birde arada ters dönüyor o zaman daha çok hissettiriyor kendini