Eceece1 Bende tam 32+4 te bir ağrı sonucu gittiğim doktorda 3 cm açıklığım olduğunu öğrendim, doktorlar her an doğum olabilir ama korkma bebek bu şekilde doğarsa küveze girecek fakat muhakkak iyi olacaktır dediler. şuan 34 haftalık hamileyim ilaçlarla evimdeyim durdurmaya çalışıyoruz bebeğin gelmesini, bebek baş aşağıya duruyor. Ne zaman gelmek ister bilmiyorum bana da 32 haftalıkken 2 doz ciğer geliştirici vurdular. hiç korkmayın Allahın izniyle doğsa da kısa bir gözetimden sonra toparlayacak ve kucağınıza gelecektir. Rabbim büyük hep dua 🥰🙏