NurEto kendinini bırakma canım benimde aynı şekilde 1.5 sene her ay kırmızıları görmekten her ay test yapmaktan bikmıştım ve artık takmiycam dedim o ay adet oliyim horman testi yapar giderim dedim ve takmadığım ay kaldım çok şükür rabbim tez zamanda nasip etsin inşallah burda kimi görsem dualarıma katıyorum