DiplomaliEvHanimi ozge76 malesf cikmadi 30 31lekelenmeydi adetim 13 Kasım https://resmim.net/f/g3V9kK.jpeg
Blackkcat NurEto nasip işte ya ne yaparsak yapalım doğacak saatleri gelmemişse olmuyor😕ama kırmızıları görmeden bunları düşünme kuzum,regli ağrısıyla karışıyor çünkü,bugün geçerse mi yapıcan test
NurEto Blackkcat aynen abla geçerse yapcam bu sancıyla olmazsam zaten kesin hamileyimdir acayip sancı basladı ve bacaklarım uyuşuyor
Nazli_bebegim NurEto bence olumlu hissetmeye çalışın çünkü ben adetime 4 ğun kala okadar adet sancısı çektim ki bide çok aşırı derecede akıntım vardı sabrettim ve o ay hamile olduğumu öğrendim şuan 9haftalık hamileyim allah en kısa zamanda sizede nasip etsin inşallah
NurEto Nazli_bebegim inş canm benim artık takatim kalmadı çünkü allahım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inş 🤲
Gokceylmazz NurEto kendinini bırakma canım benimde aynı şekilde 1.5 sene her ay kırmızıları görmekten her ay test yapmaktan bikmıştım ve artık takmiycam dedim o ay adet oliyim horman testi yapar giderim dedim ve takmadığım ay kaldım çok şükür rabbim tez zamanda nasip etsin inşallah burda kimi görsem dualarıma katıyorum
NurEto @Elif_kocaturk @DiplomaliEvHanimi @Tugce1803 @Blackkcat canlarım ben Bi süre olmuycam kafamı toplamam lazım umarım sizlerin güzel haberlerini alırım geri geldiğimde hep yanımda oldunuz tşk ederim seviliyorsunuz 💕 Allaha emanet olun 💕💕
Blackkcat NurEto kendini nasıl iyi hissediyorsan öyle yapmalısın zaten💜güzel haberlerle geri gel inşallah💕😚
Elif_kocaturk NurEto kendine iyi bak canım benim inşallah güzel haberlerle dönersin 🥰 Allaha emanet ol 🙋🏻♀️