Nermink cankubra https://www.fotobaskisepeti.com/urun-katalogu/magnet/4000812/kiz-bebek-icin-magnet.html?gclid=CjwKCAjw4NrpBRBsEiwAUcLcDI8iB3wT1s8Yv_wHFv3p2azg6UHHALy8mC5sO9TeeDVm0czwRYVlkBoCVtkQAvD_BwE&gclid=CjwKCAjw4NrpBRBsEiwAUcLcDI8iB3wT1s8Yv_wHFv3p2azg6UHHALy8mC5sO9TeeDVm0czwRYVlkBoCVtkQAvD_BwE ben bu siteden yaptıracagım
Nermink cankubra tanesi 1.5 tl yazıyor adet sayısı arttıkça indirim oluyormuş. Ben resim ve doğum tarihi falan yazdıracam
Nermink BamBi vallahi hiç bilmiyorum. Siteye bi bakıp msj bırakın isterseniz. Muhakkak dönüş yaparlar
Nermink cankubra bence de . İlk kızıma keçeden bebek yaptırmıştım 4.5 sene önce adet fiyatı o zaman 5 tl idi. Şimdi kim bilir ne kadardır. Bu sefer de magnet yaptırayım dedim. Fiyatıda uygun