cankubra Doğum için magnet yaptıracak olanlar üzerlerine yazdığı veya yazacağı sözleri paylaşabilir mi acaba 🥰💓
TazecikAnne22 cankubra 📌Annesinin rüyası, Babasının duası. Aramıza hoşgeldin (bebeğim, ilkgözağrımız veya isim gibi) 🙂 📌Evlat kokusu Cennet kokusudur, Evlat dünyada Nur, Ahirette sürurdur.. Bende bu ikisini biliyorum 😊
Nermink cankubra https://www.fotobaskisepeti.com/urun-katalogu/magnet/4000812/kiz-bebek-icin-magnet.html?gclid=CjwKCAjw4NrpBRBsEiwAUcLcDI8iB3wT1s8Yv_wHFv3p2azg6UHHALy8mC5sO9TeeDVm0czwRYVlkBoCVtkQAvD_BwE&gclid=CjwKCAjw4NrpBRBsEiwAUcLcDI8iB3wT1s8Yv_wHFv3p2azg6UHHALy8mC5sO9TeeDVm0czwRYVlkBoCVtkQAvD_BwE ben bu siteden yaptıracagım
cankubra Erkek bebek için ; Adının geçtiği her yerde çiçek açsın, kuş uçsun,bahar koksun.. Hoşgeldin Bebeğim ... Nasıl sizce 🤔🤔
hilalyavuz cankubra yazı çok güzel ama şu hediyelik çiçek tohumlarında yazıyor daha çok bu yani ben orada gördüm ve evet tohum çiçek vs için çok hoş duruyor nacizane benim düşüncem bu. Eğer normal magnet ise bence başka söz bulabilirsin diye düşünüyorum ☺️ Bu arada nasıl bir magnet düşünüyorsun canım?
cankubra hilalyavuz Aslında magnet düşünmüyordum ama yaptırdığım kapı süsünün aynısı gibi bir şey balonlu ve tüllü sadece isim yazmasın dedim, Mevlütte daha farklı bir şey düşünüyorum bu magnet sadece bize göre ailem için yani ☺️
Fatosduzgun55 Duuyguum ya cok ıyıymıss benımde oglumun ıkıncı ısmı dedesının adı amaa sımdı dıger dede de sağ kırgınlık olur🤣