Minik__melegimm Eeddaaa bizde bugün 10. Haftaya girdik. Bulantılar çok arttı ama karnımda garip hareketler var onu yaşadıkça bulantı vız gelşyor 😂😂 çok fazla bas ağrısı var bide 😍😍 folik dışında bi ilaç kullanıyor musunuz kızlar 😍😍
Eeddaaa Minik__melegimm 15 gün önce follik asiti kesti elenatal 1 verdi birde corasprin verdi ben onları içiyorum başka bişey kullanmıyorum ☺️ Ya yerim hareket etmeye de mi başladı maşallah 🤗
Minik__melegimm Eeddaaa erken kesmiş ne güzel foliği biraz bulantı yapıyor 😍 ay insallah hareketlenmiştir karnım atıyo gibi genelde 😂😂özellikle yatakta dönerken 😂
Eeddaaa Minik__melegimm ya ciddimisin sen ben dün bir tabak gelve yedim dizimi toplayarak yere oturdum kız karnımda amuda kalktı sanki bir hareket bir hareket anlatamam 😄😄
Minik__melegimm Eeddaaa ay evet ya çok güzel bi duygu tekme falan yok tabi karnın hareketleniyor hissediyorsun onu tık tık atıyo 😂😂😂 yerim ya napıyotlar acaba içerde 😂
Eeddaaa Minik__melegimm ben nasip olursa 2 hafta sonra kontrole gidim diyorum erken mi olur geçtiğimiz ayın 30 unda gitmiştim
Minik__melegimm Eeddaaa yani 11. Haftana denk geliyor demi canım doktorun o zaman gel dediyse bilemem de bir hafta sonrasında ikili test için tekrar gideceksin zaten
Eeddaaa Minik__melegimm hayır o gün gel demedi son gitmem rutin aylık kontrole gelebilirsin dedi ayın 30 nu mu beklesem acaba
Minik__melegimm Eeddaaa kız geçen ayın 30 unda gittiysen daha bir hafta olmuş bence çok erken kuzum sabırsızlanıyor insan ama bence ikili teste denk getir malum muayene ücretleri hat safhada 🤔