Elifeminask Merhabalar onumuzde 2li taramamiz var konusalim doguma kadar bilgi verelim birbirmize burda msiniz
Arzum98 Elifeminask bende 7 6da duwdum iydi kalbi 172 atiyordu ama el ayak gorsenmedi sence normalmi wimdide onu duwunuyorum doktor gunu icin iy dedi ama ben endiweliyim hep
Elifeminask Ben kalbini 7 de duydum bana herseyin normal oldugunu söylediler. 11 haftda tekrar gidecegim 2 li test yaptıracagım. Sen aşilar icin kan verdin mi
Arzum98 Elifeminask ben 5 3 devduymuwdum kalp atiwlarini iwimdi gitdiyimdede net duyudum doktor sorun yok dedi 12de gel dedi
Arzum98 gulcin88 inweAllAh guzel haberler alirsin yazarsin banada canim bulantin varmi?karnin cikdimi hic?bende kucuk bir karin cikdi inweAllAh sagsalim kucagimiza aliriz
Elifeminask gulcin88 Canm nasldi kontrol yeni bir bilgi edindin mi iyiyiz cok skur sen naslsn bebegin nasl❤
gulcin88 Arzum98 bulantım oluyo arada yok oluyo yani bir gün bir günü tutmuyo açıkçası.göbek daha öyle belirginleşmedi önümüzdeki haftalarda çıkar herhalde :) kaç kiloyla hamile kaldın ben 63 le kaldım şimdi 62yim.
Arzum98 gulcin88 canim 58kiloda kalkdim bi ara 61 oldum wimdi 58 yine oldu bende oyle oluyorum dun yokdu bugun bar bulanti birde yeyemiyorum meyve yemeye caliwiyorum wimdi
filizzzz gulcin88 bende 8+1 dayım dün hiç bulantım olmayınca cok korktum bugun kontrole gittim cok sükür kalp atısını tekrar duyduk bugun bulantım tekrar basladı sadece meyve yiyebiliyorım
Elifeminask filizzzz filiz bulanti hamilelegin en kotu ksmi bence. Ac karnina bile istifra ediyorm cok zorlaniyorm
gulcin88 filizzzz fazla evham yapıyoruz sanırım hormonlar değişken olduğu için bir anımız bir anımızı tutmuyo 😊