Muu_1906 ben süt içemiyorum içince anında gaz yapıyor. Laktozsoz kullanıyorum ısıtıyorum sütü yinede gaz yapıyor. Onun yerine yoğurt tüketiyorum yada yoğurtlu çorbalar falan. Diğer peynirlerden tiksindim sadece kaşar yiyebiliyorum buda bi avantaj oldu beneğe kilo aldırıyormuş 🥰 yememe dikkat etmeme rağmen çok ağrılarım var benim