2104 ben kullanıyorum.24 haftadan beri kramplarım başlayınca söylemiştim doktorum osteocare almamı söyledi . Çokda memnunum.erken doğum riskim var.kasılmalarıma iyi geliyor şükür vücudumda şişme ödem krampda olmadı kullandığımdan beri . 2 gündür almayı unuttuk eczaneden.hemen sağ ayağımda şişme oldu gibi. Tabi günde 1 yada 2 maden suyı ve süt de içiyorum.peynir kaşarda tüketiyorum.