CerenAkbulut Merhaba, haftalardır her kontrolümde çıkan yüksek tansiyondan şüphelenen doktorum geçen hafta 24 saatlik bir idrar testi yaptı. Bu sabah acil beni kontrole çağırıp preeklampsi yani gebelik zehirlenmesi teşhisi kondu. 38+2 olduğum için doğum yapmamda bir sakınca yok. Aslında suni sancı verilip beklenebilirdi fakat açılmam olmadığı ve bebeğim hali hazırda 4 kg olduğu için zorlanacağımı düşünerek yarın acil sezaryene karar verildi. Dualarınızı bekliyorum 🙏🏻
Ceyda28 CerenAkbulut kuzum çok geçmiş olsun Allah yardımcın olsun sağlıcakla kucağına al evladını İnşaAllah 🙏🌼
Sghslove CerenAkbulut Hayırlısı olsun zaten zamanı gelmiş Allah’ın izniyle sağ salim doğsun yavrun inşallah doğum hikayeni de okuruz 🥰 bizim daha çok var 34+6yız sende bize dua et ☺️
Kbrbrl CerenAkbulut sağlıkla kucaginiza alın inşallah. Bende acil bi durun yok ama bende yarın sezeryann olacağım.
Yyesimm89 CerenAkbulut çok geçmiş olsun canım haftası güzel zaten genel mi epidural mi olacaksın benimde Cuma olacak nasipse
CerenAkbulut Sghslove çok teşekkür ederim, herkese ediyordum zaten her akşam, hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🙏🏻
Dilann12 Bende suan 28-5 günlük hamileyim idrarımda protein cıktı bebeğimin karnı da iki hafta geride o yüzden çok endişe ediyorum 😰😭
CerenAkbulut Dilann12 endişelenmeyin nolur, kontrol altına alabilirler inşallah. Protein çıkabiliyor, ne kadar çıktı hatırlıyor musunuz? Benimki 485 civarında, 300 altı olması gerekirmiş. Allah yardımcınız olsun, sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🙏🏻
Adige09 Allah kurtarsın , Allah sag salim kucagina almayi nasip etsin ayet el kürsi okuyun ameliyathaneye girmeden 7 kez sag sol ön arka yukari asagi ve içinize cekip bitirin sapasağlam çıkacaksınız 🙏🏾 ama dedigimi uygulayin lutfen bende size okurum simdi.💕
CerenAkbulut Adige09 Allah razı olsun, mutlaka okucam, çok çok teşekkür ediyorum. Sizde sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏🏻🌸
Busraoz CerenAkbulut Canım sağ salim inşallah kavuşursun bebeğine❤️ Yarın benim de randevum var 39+2 haftalığım ben de ve bebeğimin suyu sıkıntıdaydı benim de acil sezaryen olma olasılığım var yarın. Hakkımızda hayırlısı olsun inşallah 🙏🏻
CerenAkbulut Busraoz çoook teşekkür ediyorum, bende normal beklerken böyle bir şey oldu. Hiç sorun değil yeter ki sağlıkla kucağıma almak istiyorum. Allah senin ve herkesin sağlıkla kucağına almasını nasip etsin inşallah 🙏🏻
Kubrannmeleg CerenAkbulut allah yardimcin olsun 😊 bebegin ve sen saglikla birbirnize kavusun insallah💐
CerenAkbulut Kubrannmeleg amin inşallah, tek dileğim o. Sizin içinde öyle, herkes için dua ediyorum 🙏🏻