Gamzem_12y Aysegnl51 sevindim buna ne zamn başlayack adı ne inann 2 ay sonra dogumum var ve hala iyi doktor bulamadm😊
Gamzem_12y Aysegnl51 tamam aklmda olsun bundan sonra ona gideym . Yarn gidecem aslnda 32.hafta raporumu almak icin ama ondan sonra giderim inşallah