bahar_kuyuldar M1044 özele gitme imkanınız varsa sinan beye gidin yılların doktoru ve gidenler çok memnun
M1044 bahar_kuyuldar Engin beyi biliyormusunuz peki bir iki kere gittim ama biraz soğuk geldi bana 🤷🏼♀️
bahar_kuyuldar M1044 bingölde oturmadigim için hiç duymadım canım. ama sinan beyi küçüklüğümden beri biliyorum yakınlarım hepsi ona giderler çok memnunlar
bahar_kuyuldar M1044 oralıyım ama 6 yıldır istanbulda oturuyorum. sinan beye gidenler çok memnun kaldıkları için tavsiye ettim
Bsr_1 M1044 çok yeniymişş daha 😍 ben buralıyım merkezde oturuyorum bişeye ihtiyacın olursa yazabilirsin bana 🤗
Gamzem_12y Aysegnl51 sevindim buna ne zamn başlayack adı ne inann 2 ay sonra dogumum var ve hala iyi doktor bulamadm😊