Busra0222 ben yeni doktordan geldim şimdi çok şükür kalp atışını duydum ama içerde kesenin etrafında biraz kanama alanı var dedi çok şükür disarda yok ama yinede tehlikeli bi durummus progestan ztn kullanıyordum onu devam ettrdi bide coraspirin kullan dedi önceki kayiplarimdn dolayi bunda çok tedirginim ne ypcgm bilmiyrm