NurdanHakan sgk çıkışı olduktan sonra 4 ay yararlanılıyor sgk dan ayrıca devlet zaten hamilelerde sgk aramıyor devlet karşılıyor normal sgklı gibi muamele görürsünüz.sgk ya uğrayın sorun içiniz rahat etsin. Ayrıca hamile birini işten çıkaramaz bide sizin bilginiz dışında sgk ödemiyor kesinlikle şikayetinizi yapın.işgörememezlik ödeneğinden yararlanamıyosun onlar yüzünden