Evet özel hastanelerde de gecerli.Ben 8 haftaliktim hamile oldugumu öğrendiğimde ve hemen en yakın hastaneye gittim.devlet hastanesinde doktor tarafından yapılıyor "ANALİK HAKKİ" olarak geçiyor.şu anda 21+1 haftadayiz özel hastaneye gidiyoruz ve orda da kayıt yaptırırken söylüyorum analık hakkından yararlaniyorum diye.normalde 150 tl olan muayne ücretini biz 75 tl olarak ödüyoruz.bu analık hakkı sadece kadın doğum ve acil servislerde gecerli.