Mutire Hzlhakko tabii besler büyütür korursun annesiiii 9 ay bizim kalp atisimizda duruyorlar doğduktan sonra da kalp atisimizda n bile annesi olduğumuzu biliyorlar teyzesi sen hiç korkma
Mutire 2cocukluanne amin canım Allah razı olsun. Kaç gelmişti senin. Benim 14 bin geldi canım. Biri resmen vucuduma enfeksiyonu enjekte etmiş gibiydim
Mutire Merveceeee kuzum benim Allah razı olsun 🙏 rabbim sana ve diğer annelere yaşatmasın inşallah hep daha daha iyi ol 🌺🌼
Kbrbydkk Mutire maşallah canım benim çok şükür 😍sağlıkla kucağına almışsın gerisini unut gitsin. Rabbim hep güzel günlerinizi göstersin çok sevindim 😍
Mutire Kbrbydkk çok şükür teyzesi arkamızda kalsın kötü gunlrr 🌺😍 rabbim hepimize göstersin güzel günler canım ❤️
Badevehande Mutire bende haftaya Salı zorunlu sezeryan verdi pelvis darlığı yüzünden halbuki açılma var ama makata kadar kesmek zorunda kalırım dedi Bende ısrar etmedim kuzum🥰🥰
Mutire Badevehande yaaa çatı muayenesi oldun o zaman. Allah'ım hayirla kavuştursun kızın sağlıkla gelsin. Yeter ki iyi olsun da her türlü ana olucaksin Zaten sen sezeryan istiyordin kız içine doğmuş demekki kuzum 😍😂
Badevehande Mutire evet canım benim çatı hiç korkulacak birşey değil zaten jel sürüyor benim dardı yinede kolay geçti 😘😘
Mutire Badevehande benim bir kere acikligima bakıldı 1 cm e yakın dedi açılma. Ama canım yandı. Ben hastaydım ya canım o yüzden hiç takatim yoktu kendimi çok kastım
Badevehande Mutire olabilir canım çatım ağrıyor zaten benim ne zamandır belki ağrıyor diye onun ağrısıyla diğeri bana acı vermemiş olabilir
KubraF Mutire bana 99 çok yüksek demişlerdi 14 bin Allah korumuş 😳😳😳 çok geçmiş olsun canım inşallah bebeğime geçmemiştir benim de
Badevehande Mutire saat sabah 7 de aç karnına gel dedi 9-10 civarı Doğum yapmış olurmuşum. Spinalde baş ağrısı çeken çok kişi var sanmıyorum genel olurum canım
Mutire Badevehande evet canım baş ağrısı durumu bar doğru inşallah sağ salim olur geçer kavuşursun yavruna