Oge Elats61 yapıyorlar işte yanlış biliyorsunuz acile değil bölm dr una gidilmesi lazm pratisyen bakmaz
Elats61 Oge grip olduğum için kbb doktoruna gittik hiçbirşey yapamadı normal yollarla iyileşmemizi söyledi ilaç vermedi
Aymina Oge canım ya benimde ilk hamileligim 4+5 öksürüyorum korkuyorum bebegime zarar verir mi diye sen öksürüyor muydun acaba
Oge Aymina bn astım olmştm o öksrk bebeğe zarar vermedi ama rahm ağznı kısalttı ama öksürürkn istifra ediyordm ben kanlı çıkıodu sonra ilaçlı hava aldım 3 hafta düzeldm çok şükr
Aymina Oge geçmiş olsun canım doktorumda zararı olmayacagını söyledi yinede gögüs hastalıklarına ugramamı istedi