Oge beykoz devlete gidiyorum allahtan 7/24 kadın doğum doktoru var acilde antalyada annemin yanına gittim gittiğim günün ertesi bi mide ağrısı ölüyordum bise korktum erken doğum belirtisi diye gittik acile kadın doğum doktoru yok polikliniğe gitceksiniz ordan git polikliniğe tek doktor var sıra yok burda doğursam ne yapacaksınız ben 24 haftalık hamileyim dedim Doktora gidin sorun izin verirse barkod veririz saçmalıktı yani bi serum taktırdılar hiçbir işe yaramadı 2 saat sonra özele gittim hoş ordada nöbetçi kadın doğum yoktu