Irem_Arsln canım valla benim kasılmam olmuyo galiba bende onu soruyom herkese kasılma nasıl bişey diye. Allah da yaşatmasın. Ben dikişliyim acılmam vardı zaten hamileliğimin başından beride hep yatıyorum hep riskliydi çünkü kanamalar falan.. arada kasık agrım oluyor ama o herkeste oluyomuş doktoruma da sordum kasılmam olsa anlarmışım heralde.. Progestan proluton kullanıyorum sen kullanıyo musun?