Kbrbydkk aynen valla hamileliği hiç sevmedim diyorum yat bi daha yatamıcan nasılsa diyolar ama sağlıkla doğsunlarda uykusuz kalırım sorun değil valla bu stres bambaska bişey.. 28 den sonra herşeyini alırız acele etmeye gerek yok ben alacaktım doktorum alma dedi 28 de doğsalarda bebekleri sana vermicekler kıyafet istemicekler sonra alırsın dedi bana da mantıklı geldi