Gullierdi 3.ayda yapıyorlar ya canım ikili test. Kromozom testi. Down sendromu riski var mı yok mu vs diye.
Valla kızlar erkek veya kız bebek belirtisi olmaz tıbbi olarak. Ama çok midesi bulanıp kusup oğlu olanı görmedim. Belki bulantısı olmayanın kızı olabilir de çok kusanın kızı oluyor. 😅