Meryycennn Kizlar 5haftalik hamileyim yarin hastaneye gidicem keseyi gormeye 2 gun once hcg degerim 1389du. Dis gebelik, bos gebelik, kimyasal gebeliklerden aklim sasti korkmaya basladim strese girdim.. 😔😔 Sizde durumlar ne
Rabiast Meryycennn 5+6 haftalık hamileyim kan vermem gerek cuma Kontrolüm var ama çok korkuyorum panik atak olduğu için vermek istemiyorum ne yapacağım bilmiyorum 😞
Ecrinbzkrt Meryycennn bende 6.4 olcam yarın aynı korkular bendede var ılk gebelıgım boştu cunku yarın ılk doktor kontrolum var ıns hayırlısıyla gorur duyarız ya🤲🏻
Merve6475 Meryycennn 5+2 yim bende bugün pazartesi cagırdı doktorum bende de bu korkular var ya ilk hamileliğim tüp bebek bide 🙈
Destkar Meryycennn ben de aynı şeylerden korkuyorum haftaya gideceğim kese görmek için.Normalde 5 hafta 5 günlük görünüyor sata göre
Rabiast Meryycennn hayır kan vermekten ezeliden korkuyorum doktora gittim keseyi gördü bir sıkıntı yok genel kontroller için kan istedi ama ayağım gitmiyor nasıl yenicem bu korkuyu bilmiyorum 😞
Songul1107 Cok erken farketmissiniz ya ben 7 haftalıkken öğrenmiştim doktora gitmiştim kalp atışını duymuştum ❤️❤️
Songul1107 Meryycennn bende yapıyodum ama Sakin ol canım güzel şeyler düşün güzel şeyler olsun inşallah ❤️❤️
Meryycennn Songul1107 insallah canimm guzel seyler dusunmeye calisiyorum Ama Bi Anda stres geliyo elimde degilll
Kbr2301 Merhaba hanımlar bende bugun gıttım ılk kontrolume 5 haftalıgız kesemızı gorduk cok sükür beta 3bın kusurlerdeydı bol su ıctım ultrasona gırmeden faydası olur belkı sızede 🤗
Kbr2301 Meryycennn evet canım sadece keseyı gördük daha çok küçük dedi bebegı goremedı 10 gün sonra cagırdı bebegi görmek ve kalp atısını duymak ıcın 🥰
Meryycennn Kbr2301 rabbim saglikla kucagina almayi nasip etsin ☺️☺️😍 insallah yarin bende gorurum Dis gebelik filan cok korktum
Momof2child Bende 4 haftalik hamileyim INSALLAH YARIN GIDICEM USM KESEYI GORDUK BIZ ALTTAN MUAYINR ILE SIMDI USTTEN GORMEK ICIN GIDIYORM ALLAHIN IZNIYLE
Momof2child Kizlar belirtilernz nelerdir bende gogus disimda bi sey yok akintimda 2 haftalikken vardi simdi hic yok
Meryycennn Momof2child insallah🙏🙏 goguslerim tas gibi oldu akintim baya var. Surekli uyku halindeyim ve idrara cikiyorum habire
Kbr2301 Momof2child canım benım ılk zamanlar cok fazla kasık ve bel agrım oldu yerlesme agrılarıymıs suan hıcbırı yok sadece benımde goguslerım cok fazla hassas :)
Aybukeayberk Momof2child Merhabalar, bende 5+2 haftalik gebeyim. 5+0 da kese ve embriyo gorundu. O aralar kasikta ve gogsumde cok siddetli agrim oluyordu bir anda geçti 2 gunde. Su an çok korkuyorum acaba bir şey mi oldu diye. Bu durumda olan var mı?
Kbr2301 Meryycennn amin hepimiz ınsallah canım 🙏 görürsün stres yapma kotu düşünme bende cok sey okudum korktum ama korktugum gıbı olmadı sende yarın yazarsın ınsallah rahme yerlesmıs sağlıklı kese gorduk dıye 🥰
Momof2child Kbr2301 evet Aynen sadece goguslerm sis ve agrili sik idrara cikma 1 hafta oncesne kadar vardi simdi normale dondm INSAN BI HAYLI KORKUYOR 2CI HAMILELIYIM ALLAH KORUR INSALLAH ILKI KURTAJ OLMSDU
Kbr2301 Brcnn normal karından baktı canım dırek hemen gordu zaten birazda fazla su içip sıkısıp gittim belkı faydası olmustur 🙂