Sngl63 bende ağızdan alıyorum hamileliğimi öğrendiğimde çok şiddetli bel ağrısı yaşıyordum doktorum o zaman vermişti günde iki tane iç demişti hatta dayım eczanesinden getirmişti iki tane günde iç demişti. E benim kanamam oldu doktor aynısını verince bende ağzımdan kullanmaya devam ettim aynı kutu aynı kapsül ama günde bir tane içiyorum hatta bitmek üzere 10 tane tek kaldı