Gaye06sezen Minikkuzuma benimde doğuma iki hafta kaldı hareketleri baya azaldı bu yüzden korkma doktor dedi yeri daraldığı icin 😊☺️
Minikkuzuma Hayat16 hissettim canım hissettim hanımefendi uyuyormuş baya uğraştım ama uyandırdım sağolllun ☺️
Hayat16 Minikkuzuma evet ya , biz de erken gittigimizde doktor kontrolune uyuyor 😁ugrasiyoruz salliyoruz biraz, tatliyi deniyorum
Minikkuzuma Burcugvc aaaa çok şaşırdım canım Allah analı babalı büyütsün ya ☺️🥰 maşallah kaç hafta olmuştun
Burcugvc Minikkuzuma Allah razı olsun canım benim, 39+4te doğdu şimdi yanımda uyuyor prensesim Rabbim herkese yaşatsın💕